Träning för Erik Berggren

I helgen var Erik i Umeå igen och jag var med tillsammans med OP. Jag gillar verkligen att träna för Erik, han är väldigt lugn och har mycket bra övningar och tankesätt. Fick med mig en hel del att tänka på till nästa gång han kommer ner, vilket tyvärr inte är förrän i november. Men mer tid att träna ;)
 
Riktigt roligt var det att hoppa idag och igår i alla fall och jag är riktigt nöjd över träningarna i helhet. Visst, det finns en del jag hakade upp mig på lite men så är det väl alltid. Får tänka på att jag inte haft den här hästen en månad ens och allt ser och känns redan mycket bättre. Tror och vet att detta kommer bli super bra. :)
 
Fick även filmsnuttar från både idag och igår att visa er.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviaandthehorses

Me, my horse and I.

RSS 2.0