Sadelprovning

En sadelprovning är nu inbokad på tisdag nästa vecka för OP. Har nu använt Lost's sadlar på OP och nu har jag äntligen fått en tid hos Andrea Waller som ska komma ut till Surf och kolla vad som kan passa honom. Jag är så PEPP! Några av märkerna hon är återförsäljare till är Lippo, equipe, pessoa och prestige. Jag ville helst av allt ha en Bruno Delgrange sadel men tyvärr finns det endast tre återförsäljare i Sverige (!) och den närmaste är bosatt i Västerås... Hon Kunde inte komma ut för endast en häst, vilket suger... Men förhoppningsvis hittar jag en annan bra sadel och alternativet finns ju att Andrea kan veta vilken av deras sadlar som kan passa honom och så får jag en bruno i vart fall ;)
 
EN sak som är säker i alla fall, är att det blir en brun :)
 
1. Lippo// 2. Equipe// 3. Pessoa// 4. Prestige
och min dröm...Bruno Delgrange. Någon av er som har denna sadel, vad tycker ni?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviaandthehorses

Me, my horse and I.

RSS 2.0