Rambo Duo

Idag får OP inviga sitt nya utetäckte - Rambo Duo!
Beställde detta för ca 2 veckor sedan och nu har det äntligen kommit. Tillsammans med detta täcke som följer det även med en liner så jag kan ha fyllning i den om jag vill. Utan linern så har den ingen fyllning, vilket är perfekt när det ändå är så pass varmt som det är nu men när man inte vill att de ska ut nakna eller om det regnar. Tänker använda detta som all-väder täcke då jag hört så mkt bra om dessa så tänkte jag att det var dags att prova själv. Ni får en recension om någon månad :)
 
Min är i färgen chocolate/cream i stl 145 och huvan (inte i bild) i stl L.


Kommentarer
Anonym

Vad har hänt med lost?

Svar: Inget särskilt har hänt med honom. Anledningen till att jag inte skrivit särskilt mycket om honom på sistone är på grund utav att han står hos en bekant till mig just nu :) men han mår bara bra!
Olivia Lindgren

2014-09-08 @ 19:06:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviaandthehorses

Me, my horse and I.

RSS 2.0