På topp

Nu känns det som allt börjar falla på plats för mig och Lost. Jag hittar knapparna och det ligger mer hos mig. Vill jag och jag är säker så gör han det jag ber honom om. Nu efter tävlingen så har jag fått ännu en boost och vill bara utvecklas ännu mer. Det är en otroligt bra känsla och detta kommer jag leva på i en vecka. Den DÄR känslan vill jag ha varje gång jag ska ut på banan, ridpasset eller vad det nu en är. Känslan att jag och Lost är tillsammans och kämpar. Att vi gör allt tillsammans. Vi är ett team och för att allt ska klaffa så måste bådas viljor vara densamma.
 
Nu längtar jag så mycket till nästa tävling, men tyvärr dröjer det nog lite. Nästa tävling och meeting som är bestämd är på hemmaplan 6-8 juni. Sen eventuellt så kanske kanske vi åker till Skellefteå i slutet av maj, men sen kommer vi vara med på en klubbtävlingen 25:e maj och den kommer att var utomhus. Perfekt träning inför utomhussäsongen som drar igång nästa tävling för oss. Funderar bara på vilken klass vi ska ta...? Planen är 1.00 just för att vi endast hoppat lägre hinder en gång ute iår och att gå ut och hoppa en bana som kanske inte är så "hög" kanske inte är ultimat. Han lär ju bli laddad ;)
 
Får hoppas att hoppbanan och framridningsbanan blir klar snart!!! De håller nämligen på med nytt underlag och staket och det hördes som det inte kommer bli klart förrän v.21...
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviaandthehorses

Me, my horse and I.

RSS 2.0