Gårdagens klubbis

Ja, var ska jag börja?
Vädret var inte på våran sida denna dag, regn, BLÅST och svinkallt. Hela förra veckan bjöd på sommarvärme och såklart då vi har klubbtävling ute så bjuds det på 5-8+.. Menmen man får göra det bästa av situationen och gå in med rätt inställning och det tycker jag verkligen jag och Lost gjorde (till en början åtminstone!). Han var superfin, avslappnad trots att vi föll på att blåsa bort osv och även på framhoppningen fick han en hel del fina språng och hoppade allt jag styrde på.

Sedan på banan så gick nr 1 och 2 galant men det blev sedan missförstånd och en lite tjurig häst ;) så vi blev tyvärr uteslutna på den oxern som måste varit lite av ett titthinder då fler stannat på de. De positiva var att han inte alls var tittig av sig och vi kom över i trav så det var inte så svårt då inte! 

Jaja bara att ta nya tag och köra vidare på hemma tävlingarna 6-8 juni. Tagga!!



Bjuder på denna bild där jag ser ut som jag vet inte vad, tur Lost ser söt ut i alla fall :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviaandthehorses

Me, my horse and I.

RSS 2.0