Detta suger!!!

Åååh är så fruktansvärt less och arg just nu...

1. Jag får inte åka till Barcelona med resten av spanskaklassen. Min mentor ogillar mig för jag har åsikter och straffar mig drf genom detta. Det bästa jag vet är typ resa så detta är verkligen tortyr för mig som endast går spanska steg 5 för att få åka iväg...
2. Jag har gått och blivit sjuk och känner mig dålig just nu. Att vara förskyld och sjuk är enligt min mening det värsta som finns, vill alltid vara frisk som en nötkärna. Mina närmaste vet hur osocial jag är när jag är sjuk (vilket jag verkligen inte är i vanliga fall), går endast runt och deppar.
3. Nått har hänt Lost, orkar inte berätta om det nu..

Mitt liv suger just nu. Punkt.


Kommentarer
Matilda

Vinnaren av veckans blogg utsedd! :) http://pafyrahovar.horseworld.se/2014/05/13/vinnare-av-veckans-blogg/#respond

2014-05-13 @ 10:37:07
URL: http://pafyrahovar.horseworld.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviaandthehorses

Me, my horse and I.

RSS 2.0