Home again

Hemma igen!
 
Har verkligen saknat min pålle och häst de dagar jag var borta, men jag hade inte heller tackat nej till några dagar till. Hann se mycket, shoppa och bara slappa, otroooligt skönt. Dock blev tidsskillnaden ett litet problem imorse då jag inte kunde sova inatt men somnade tillslut vid fyra och försov mig sälvklart...suck.
 
Sedan for jag till stallet och Bettan hoppade Lost lite först och sedan hoppade jag honom. Sååå fin han var i slutet, lilla gubben. Vi hoppade några hinder på diagonalen först och sedan en linje snett över två räcken. Sist gjorde vi allt till en bana. I början var benen åt alla håll och fel galopp men till slut släppte allt och allt föll på plats. Häst nummer två för dagen var Hjärtat. Det är Bettans ena häst. Jag körde nämligen hem till henne efter skolan och red ut en lång runda runt Svidjan med henne. En otroligt söt liten häst med mycket gas :) Kommer rida båda hennes hästar ett par gånger per vecka, vilket ska bli jätteroligt!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviaandthehorses

Me, my horse and I.

RSS 2.0