Påväg hem

Ännu en gång sitter jag påväg hem från Skåne. Från vackra Flyinge som jag helt ärligt kan tänka mig bo i. Det farliga är nog att ifall man väl bott i flyinge, då lämnar man det aldrig. Men samtidigt så är det otroligt lockande! Idag tittade jag på en otroligt gullig lägenhet som de tänker hyra ut. Stall finns det på gården och möjligheterna att utvecklas är så pass mycket större än Umeå någonsin kommer att erbjuda mig. Kanske är detta mitt call? 

Faast just nu längtar jag efter min häst, min katt och familj. Blir en bamsekram när jag kommer hem för snart är jag på resande fot igen, men denna gång böir det förhoppningsvis inte helt själv.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviaandthehorses

Me, my horse and I.

RSS 2.0