Ibland går saker som man inte tänkt sig...

Igår kväll hände en liten olycka då jag hade hopplektion. Lost var riktigt fin under träningen och jag klandrar inte detta på honom alls. Vi kom lite knasigt in på en kombination och galoppen räckte inte till för att hoppa andra hindret. Jag tappade konstigtnog balansen och ramlade in i stödet som Lost sedan klev över. Han var lite klumpig och råkade kliva på handen, sånt händer!

Fick åka ambulans in till akuten där de konstaterade att det inte var så konstigt att jag hade sjukt ont i handen som svullnat upp till dubbelt och inte gick att röra. Har brutit av benet i lillfingret helt och även brutit de bredvid. De ligger även fel så de fick dra till det och gipsa. Ska opereras i veckan och sedan ha gips... Ingen ridning på ett tag för min del tyvärr..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviaandthehorses

Me, my horse and I.

RSS 2.0