Ett år

Igår var det ett år sedan Lost kom in i mitt liv (okej, nu låter detta som värsta kärleksparet men ni fattar ;) ) och våran väg har varit lång men samtidigt gått riktigt fort. Vi har hunnit med nerförsbackar OCH uppförsbackar. Men trots detta så kan jag säga att Lost verkligen är personlig, vilket gör att man inte kan låta bli att bara gilla honom.
 
Häromdagen sa Jessica (hon som ttar hand om Lost nu då) till mig; "Jag brukar säga till folk: Nu ska jag ta in mina hästar, Lost och Nemo. Det kommer helt naturligt, för jag älskar den där hästen!" Såå, ja han är speiell, den där killen <3
 
 
Vi har lärt oss en hel del på det här året. Både han och jag har utvecklats trots motgångar ibland. Men jag tror på den här hästen, det gör jag verkligen, han har DET.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviaandthehorses

Me, my horse and I.

RSS 2.0