Lycklig

Oj vad mycket de 10 minuterna till häst gjorde! Efter över månad med hästabstinens så var det otroligt härligt att sitta på hästryggen igen. Igår var det första gången sedan olyckan som jag red - och i alla gångarter! Märkte genast att jag tappat otroligt mycket styrka i vänster arm/hand. Hade lite svårt att hålla i honom i galoppen men det gick i vart fall ;)
 
Döm mig inte från videon så att säga! Men tyckte jag gjorde det bra med tanke på att jag hade tygeln mellan fel fingrar pga min skena jag måste använda för de brutna fingrarna. MEN jag klarade det någolunda och den lyckan! Det lär nog dom ta ett tag till innan jag kan rida ordentligt och börja hoppa även om jag helt av allt hade gjort det med det samma..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviaandthehorses

Me, my horse and I.

RSS 2.0