UFW award

Här kommer ett icke-relaterat hästinlägg men det är såhär att jag har gått vidare i UFW award för oetablerade designers!! :D jag skulle bli överlycklig om jag gick till final då jag vill arbeta som modedesigner och det här är verkligen en bra början. Det är sex personer som tagit sig såhär långt och det finns tre finalplatser då man bla tävlar om 25000kr och titeln. För att rösta så ska man gilla mitt bidrag på Umeå fashion Weeks Facebook sida. 50% av rösterna kommer från oss alla och 50% av rösterna från en jury. Jag skulle vara så tacksam om ni ville hjälpa mig med detta. 




Rösta gör ni som sagt genom att söka upp Umeå Fashion Weeks hemsida på Facebook, skrolla ner till inlägget om Umeå fashion Week award och gilla Olivia Plasencia Lindgrens bidrag. Enkelt! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviaandthehorses

Me, my horse and I.

RSS 2.0