Tävlingsförberedelser

Såå nu är Lost ren inför tävlingen. Han fick en dusch efter longeringen ikväll. Så nu hoppas jag att svansen inte är gul eller brun imorgon bitti. Imorgon kommer jag nämligen åka till stallet vid sju för att göra alla förberedelser som att packa, smörja, knoppa och borsta. Vi har även hittat ett ställe för Lost att sova på mellan fredag och lördag och det är inte mindre än min första ridskola! Där red jag i början av min ridkarriär (om man kan kalla det för det haha). Väldigt snällt av dem :) Så därför blir det lite mer packning att ta med. Tur är det att vi inte åker förrän vid 13 så jag hinner gott och väl!
 
Kanske glömde nämna det, men jag ska köra transporten SJÄLV!  Vi får hålla tummarna att det går bra då jag aldrig kört transport + häst och själv på det! Jaja tror det kommer gå finemang. Bara inte jag virrar bort mig på vägen...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviaandthehorses

Me, my horse and I.

RSS 2.0