Skellefteå 3-4 maj

Nästa helg är det åter dags för tävling. Denna gång kommer vi att åka upp till Skellefteå. De här kommer endast vara för träning och träna miljö helt enkelt. Så jag valde att hoppa 80 och 90, dels för att träningen inte sitter i höjden men även för att på lördagen så är det inte endast tävling utan jag fyller även 19 år då så vill komma hem tidigt. Min födelsedag ska firas med familjen men på kvällen är planen att jag ska vara med mina vänner :)
 
Är sjukt taggad på tävlingen nu och imorgon blir det hoppträning för Anna-Lena för att stämma av inför tävlingen. Tror detta blir super! Sista inomhus tävlingen innan utomhussäsongen drar igång.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviaandthehorses

Me, my horse and I.

RSS 2.0