Resultat Vännäs dag 1

Tävlingsdebut för mig och Lost och det gick strålande! 90:n kändes verkligen hur bra som helst. Allt föll på plats och galoppen och rytmen stämde. Lost kunde helt enkelt inte gjort det bättre, felfria och placering! Det jag kan säga om den ritten är att jag hade för tok för långa tyglar, men annars skötte även jag mig ;)
 
Sedan blev det lite spontant 1m för mig. Denna klass skulle egentligen Bettan rida men det blev jag som red den. Jag var urusel vekligen.. Hade tankarna på annat håll, för långa tyglar och blev osäker. Så att det blev som det blev, var HELT mitt eget fel. Ska nu glömma bort denna runda och så tar vi nya tag till imorgon :D
 
 Lost klär i blå/gula rosetter ;) Finfina häst!!
 
Film kommer upp senare ikväll..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviaandthehorses

Me, my horse and I.

RSS 2.0