Livet som hästskötare

Anledningen till att jag var en otroligt kass bloggare förra helgen och veckan var pga att jag för närvarande är något stressad över skolan då vi om två månader tar studenten men främst för att jag tillbringade helgen i stallet. Var nämligen tävlingshästskötare åt min tränare Elisabeth. Tog hand om hennes häst, Majsan, knoppade, duschade, skrittade av osv :) roligt att det gick bra för dom också! 1.20 var det på fredagen och 1.30 lördag och söndag. Förutom det så var jag ju tvungen att ta hand och rida min egna häst. Rolig helg i alla fall! :)



Bild ovan: skrittar av Majsan i skogen 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviaandthehorses

Me, my horse and I.

RSS 2.0