Dagens...?

Dagens humör: Glad.

Dagens mående: 

Helt okej, men trött.

Dagens borde: Sova, sova och äta lite ;)

Dagens frisyr: Tofs, precis som alltid hemma.

Dagens smink: Inget just nu, naturell :)

Dagens klädsel: Stickad tröja och mjukisar.

Dagens planer: Dagen är snart slut men ska äta nått och lägga mig tidigt, börjar jobba 07.00 imorgon...

Dagens materiella vill ha: En ny sadel och ridstövlar.

Dagens fundering: Allt och lite till, vill verkligen sätta mig i sadeln och göra om gårdagens sista runda (arrrg på mig själv som sabbade gårdagens 1m.)

Dagens beroende: 

Hästen har varit min drog hela dagen, behöver man säga mer ;)

Dagens tråkigaste: Att behöva gå upp på morgonen haha.

Dagens längtan: Sommaren, är säker på att det kommer bli den absolut bästa någonsin.

 shhh säg inget om hjälm-grejen, hehe. Och NEJ gör detta inte, inte att rekommendera, blev bara en spontan tanke att skritta ett varv (barbacka...utan tyglar..med longerlina) :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviaandthehorses

Me, my horse and I.

RSS 2.0