Tävlingar i år

Börjar planera in vilka tävlingar som jag kan tänka mig delta i och så där och så  här ser det ut framöver. 2013:s utomhussäsong är snart över och jag blir skitledsen över att tänka på det, för det är ju så mycket roligare att hoppa och tävla ute!
 
8 September: Pay´n ride, Röbäcks ridklubb - LC:1
Spännande spännande att starta dressyr! Om jag ska vara ärlig, så har inte jag och Lost varit inne så mycket på dressyr i sommar, så denna klass är endast för skoj skull, haha...Men roligt ska de bli! :)
 
14 September: Pay´n jump, Röbäcks Ridklubb - 70 och 80
Det blir två klasser nästa lördag i hoppning, 70 och 80! Sen blir det förhoppningsvis 90 på nästa tävling och sen får vi se hur det gå och sen arbeta därifrån. Maybe bby att det blir att gå upp i klass efter nån tävling ;)
 
22 September: Skellefteå Ridklubb - 80 och 95
Funderar starkt på att avsluta denna säsong med en tävlingsdebut i Skellefteå. Denna tävling kommer att vara den sista utomhustävlingen på säsongen och jag älskar ju att hoppa UTOMHUS! Saken är bara det att det är 1,5-2 timmars bilfärd dit och jag måste övertyga mamma att skjutsa dit mig och Lost, hmm, ett knepigt uppdrag...MEN VISST SKULLE DET VA KUL, OJAAA! Funderar på att i så fall ta två klasser: 80 cm, Två faser 382.4.1 (A+A) och 95 cm, A.
 
12-13 Oktober: Umeå Ryttarförening - 80-110
Denna tävling har de ännu inte lagt ut så mycket info om eller om vilka klasser som kommer att va, men som det ser ut som så kommer det att vara 80 och 110. Kanske första inomhustävlingen? Vi får se!
 
26-27 oktober: Skellefteå Ridklubb - Krafthoppet - 95
Ifall vi inte åker och tävlar i september till skellefteå ridklubb så kanske det blir den här tävlingen istället. 95 cm i så fall och kanske 1m i fall allt känns bra i tävlingarna innan dess...kommer dock inte anmäla mig till alla tävlingarna i år ÄN förrän jag har känt hur allt går.
 
2-3 november: Umeå ryttarförening - 95-130
Får se även hur det blir med denna då infon inte kommit upp än. Men 95 kanske det blir!
 
Förutom dessa så kommer jag säkert delta i nån klubbtävling o så, men vi får se helt enkelt! :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviaandthehorses

Me, my horse and I.

RSS 2.0