Pay´n ride and pay´n jump

Har anmält mig till en pay´n ride på söndag, samt en pay´n jump på nästa lördag. Ska bli så himla kul! Det blir en lite tjuvstart till våran tävlingsdebut, vilket ska bli riktigt spännande! Blir alltså LC:1 på söndag och två klasser nästa lördag, 70 och 80! Eftersom Lost inte har så mycket rutin ännu så blir det här ett supertillfälle för honom att träna tävla på. Vill inte heller ta nå högra klasser då det blir vårt första, samt att jag inte vet hur han beter sig på tävling. :) Har inga alls höga krav på nå placering eller så, utan gör detta mest på skoj nu i början. Mitt mål med dessa tävlingar är att få känna på tävlingar, ha riktigt kul och ja, vem vet, kanske blir vi felfria i hoppningen?! Att känna sig nöjd efter tävlingen är i alla fall mitt mål.
Min fina kille <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviaandthehorses

Me, my horse and I.

RSS 2.0