Helgen

Halloj på er!
Tittar ut i fönstret och kan inte fatta att det är september och snön har redan kommit?! Helt ofattbart. Ja, idag föll första snön. Alldeles åt skogen för tidigt enligt min åsikt, vart tog hösten vägen? Och på det noll till två grader idag och det blåser kallt som bara den! För er som inte redan listat ut det så hatar jag vinter..eller en vecka är mysigt, men inte mer. För mig är det sommar som gäller!
 
Till råda på det så märkte jag, när jag skulle hämta L i hagen idag att busiga Baltazar bitit sönder Losts täcke, som det vore en leksak, haha. Inte så roligt när det handlar om täcken som är rätt dyra, menmen, killen hade väl lite överskottsenergi idag.
 
I helgen blir det i alla fall tävling, både lördag och söndag i Stöcke. LB:1 på lördag och sen 90 cms hoppning på söndag. Blir bra tror jag! Första "riktiga" tävlingen med! Men vi tar det som träning och sen får vi se hur det går. Men nu måste jag lägga ner locket på datorn, ska nämligen på klassfest ikväll och kommer inte hem förrän imorgon och då blir det förberedning och packning till tävlingen. Får se om det blir trim på banan SURF eller joggning i skogen. Hoppas verkligen att yr.no tog fel om väderprognosen i helgen. Som det ser ut nu, så är det regn båda dagarna..6 grader och blåst.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviaandthehorses

Me, my horse and I.

RSS 2.0