Ändrade tävlingsplaner

Som ni vet så berättade jag att jag skulle vara med i pay and jump som är imorgon men så såg jag att de hade knäcktecup 2013 samma dag, och jag bestämde mig för att anmäla mig till det istället. Vi kommer nu tävla lite högre än vad jag hade tänkt mig, samt att det är en kombinations tävling med hoppning och dressyr, men de fick bli så i alla fall! Har inga höga förväntningar på nått resultat till morgondags tävling utan vi tar det som det kommer och har kul :) skummade ju liksom igenom LC:1 programmet idag så ;)

Men ska lägga mig nu, blir ju att stiga upp tidigt för att fara kl 7 hemifrån. Gonatt ❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviaandthehorses

Me, my horse and I.

RSS 2.0