Skritt

Tog en skrittsväng idag på Lost, eller egentligen så följde jag med Charlotte och Baltazar en bit medan de värmde upp. Nu idag var det ju första gången på över en och en halv vecka som jag sitter upp på L och jag ville ta det försiktigt, så det blev en kort skrittur på ca 40 minuter. Han fick komma ut och röra på sig och gissa om han blev glad att få rida med sin polare Balte igen! Låt mig sammanfatta det såhär; han var rätt så pigg och taktade, så aa, det gick väl bra! :)

Bettan skodde ju L idag och det gick bra. Det blev sulor bak, så nu har han lite mer protection! Han såg lättad ut att få skorna på och Bettan tyckte han såg rätt obekymrad ut över skorna, trots veckan utan skor. Var rädd att han skulle bli ännu mer öm. Men icke så farligt! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviaandthehorses

Me, my horse and I.

RSS 2.0