Beställt!

Satt denna morgon och kikade på tophorse hemsidan och klickade hem lite saker. Ännu en gång är jag fattig, haha! För er som inte vet så har dom 15 % rabatt på allt tom 31/10 så jag passade på att köpa lite saker som jag velat ha länge. Kunde tyvärr inte köpa alla de saker jag tänkt på då det är ganska dyrt, menmen :)
 
Köpte detta;
Pannband "show" Lila: 899:-
Pannband "show" orange: 899:-
Christina Sport öronhuva: 589:-
Christina Sport schabrak: 799:-
Christina Sport öronhuva lång: 539:-
 
Tror att L kommer bli döläcker i orange och royalblå! Lila vet jag ju redan att han passar som handen i hansken med men orange och svart blir en chansning :) Sen så tycker jag att Christina Sports långa huva är riktigt häftig och unik, så den får också följa med hem! Den royalblå huvan och det oranga schabraket är egentligen inget set men jag tror det kommer bli mycket finare med lite udda kombo än att allt är för matchy. Sen så funderar jag på att andra tävlingssetet ska vara den lila pannbandet med den långa huvan och ett svart schabrak (som jag ännu inte hittat). Blir super tror jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviaandthehorses

Me, my horse and I.

RSS 2.0