SOFT UP Pro stigbygel från Freejump

Ikväll hade Hööks medlemskväll och självklart var jag där och hängde på låset. ;) Fick med mig två par täcken och en extra halv (visar bild imorgon) och så dessa godingar, Freejump Soft Up Pro! Har dreglat efter dessa en tid nu då de är riktigt fräcka och sägs ha bra grep. Mina nuvarande stigbyglar är inte alls dumma, men det skadar inte att prova dessa.
 
Valde dem i svart/brun, då det är enklast så. Då behöver jag inte oroa mig att det ska skära med färgerna eller så, men jag har även ögorna på ett par svart/beiga. De skulle även de vara riktigt fina. Tyvärr fanns inte denna färgkombo på Hööks, men i annat fall så är mina nuvarande snygga i alla fall!
 
Jag fick betala 1709 för dessa (ord. pris 2349:-). Hööks hade nämligen 20% på allt på VIP-kvällen, KAP!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviaandthehorses

Me, my horse and I.

RSS 2.0