PIGG och kry( i alla fall nästan..) häst?

Hallå, idag och de senaste dagarna har jag märkt en klar förbättring med Lost. Han har varit piggare och har inte varit halt på flera dagar + att svullnaden och nästan ALLA muggskorpor försvunnit. Det höjer vi tummen för, tycker jag! :D Promenerade  med honom igår och idag longerades det på banan, som till min förvåning var ganska bra idag. Den var inte frusen, fast det var ganska kallt, och den var inte allt för lerig heller, toppen! Vi testade alla gångarter, och gissa hur lycklig L var! Han bockade, sparkade bakut och såg allmänt lycklig ut. TUR att jag inte satt på där. ;) Skämt o sida, men imorgon ska jag skritta ut med Bettan på håltimmen, och det blir första gången på nästan en hel vecka jag sitter upp på honom.
 
Ikväll är det sista dagen L får penicillin och jag tror det har hjälpt honom en del. Skullnaden har gått ner, muggen ser mycket bättre ut och han känns pigg. Bettan har hjälpt mig mycket de senaste dagarna, tack (!), you saved my day! Hoppas innerligt att vi slipper nått mer besvär nu, vi har ju haft så otur redan...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviaandthehorses

Me, my horse and I.

RSS 2.0