Måndag

Varför känns det som om det vore onsdag eller torsdag idag?? Jaja, i alla fall! Hur har ni det idag? Jag har inte varit i stallet så mycket idag pga olika anledningar men jag var där en sväng efter skolan och gjorde klart stallet. Bettan red Lost idag och hon sa att han skött sig, vilket är lättande. Planen är att hon ska få rida även honom imorgon och på onsdag, men vi får se! Kul med lite feedback från andra personer :)
 
Imorgon ska jag till stallet tidigt på morgonen innan skolan och släppa ut hästarna och morgonfodra. Sen ska jag ut och skritta Majsan (Bettans häst), innan jag far vidare till skolan.
 
Nu måste jag beta av massa plugg, STORT kriminologiprov imorgon...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviaandthehorses

Me, my horse and I.

RSS 2.0