Härliga fredag

Åhh äntligen fredag och den har startat riktigt bra! Tidigt imorse var jag i stallet för jag och Bettan skulle ta hästarna på en morgon tur för att ur lite energi ur Lost. Han har varit så uppe i varv dom här gångerna jag ridit honom efter mugg-vilan, så det behövdes. Igår fick han vila eftersom jag helt enkelt inte hann rida. Det har varit så mycket nu med skoltidningen (som jag medverkar i, och vi planerar just nu en stor plåtning, till mode delen) och annat. Men det är ändå inte så dumt att han gick vila, då jag startat igång honom väldigt försiktigt för att undvika onödiga skador.
 
I alla fall så var det himla mysigt väder ute, det snöade, men det var vindstilla och nån enstaka minusgrad, PERFEKT! Nu har han fått trava av sig lite och till sist så kunde jag i alla fall SKRITTA utan att han taktade. Gjorde även klart stallet klart för dagen, då det ikväll är surprise-kväll för bästa vännen som fyllde 18 år igår! (Hoppas hon inte ser detta inlägg ;) ). Hörs!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviaandthehorses

Me, my horse and I.

RSS 2.0