Ny start

Hej, jag vet att jag haft ett långt uppehåll på den här bloggen, men idag tänkte jag bara, jag ska börja blogga här igen! Mycket har hänt sedan jag bloggade här sist, men vi börjar helt om, nu va? :)
 
Så välkomna hit! Jag heter Olivia, är 18 år och bor i norra Sverige. Bloggar även på dessa två bloggar, en om min vardag och en om mode! Men på den här bloggen, kommer jag endast att skriva om mitt hästliv, tävlingar, övningar, utrustning etc. Låter detta intressant? :D Mitt mål med bloggen är att kunna dela med mig av mina erfarenheter samt hissa och dissa produkter/hästartiklar.
 
Stort välkomna och hoppas ni stannar!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviaandthehorses

Me, my horse and I.

RSS 2.0