Vinter

Godmorgon!
 
Äntligen fredag! Idag när jag rullade upp gardinen så mötes jag av utsikten med ännu mer snö. Nu börjar det bli lite snö ute, trots allt. Idag börjar jag 13.30, så då hinner jag gott och väl rida innan. Jag och Sandra bestämde oss för att rida ut tillsammans idag, så vi får se hur vi rider, kanske runt Svidjan eller mot flyget? Tanken var egentligen att vi skulle hoppträna på Hippo idag, men tyvärr var det för få som kunde, så vi skjuter upp det till nästa vecka istället. Lika bra nästan, ska bli rätt så blåsigt ikväll! :)
 
Men nu ska jag kliva upp ur sängen och ta mig en skön frukost, hörs!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviaandthehorses

Me, my horse and I.

RSS 2.0