Partaj, partaj

Oj, vad mycket jag har hunnit med de senaste dagarna. Förra fredagen var jag och Lina på LOKAL och dansade loss till bra musik. Firade även min vän, Julia som blev myndig. Träffade massa bekanta och hade det allmänt roligt. Sen den här veckan har jag passat på att träffa Annis som även hon fyllde 19 förra söndagen och vi shoppade lite på mellandagsrean. Observera, liiiite ;)
 
 
Sen så umgicks jag med Lina hela fredan och söndan. Vi passade på att åka en sväng till ishallen och dra på oss skidskorna. Gick nämligen i konståkning ett par år, men blev aldrig riktigt super duktig, men det var grymt roligt. I alla fall så har jag inte ståt på ett par skridskor på år och dagar så kan säga att det minst sagt gick åt skogen. HAHA kändes riktigt skumt :) Natten/kvällen spenderade vi på klubben Five och dansade loss med nyaste hitsen. Träffade och partajade tillsammans med Paow (paulina danielsson) och Samir från Paradise Hotel. De var grymt härliga och jordnära personer!
 
 
Hästväg då? Inget särskilt har hänt! Jag har bara ridit ut med Lost senaste veckan och ridit även Majsan ett par ggr. Idag kunde jag dock rida L på banan på gården. En ANING lerigt men kunde joggade lite och tog ett par galoppfattningar. Jobbade mycket med högerbogen som ständigt åker ut. Han tycker det blir så jobbigt att hålla kvar den på plats. ;) Men med lite träning så kommer det där lösa sig!
 
 
Nu ska jag göra mig iordning för bio :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviaandthehorses

Me, my horse and I.

RSS 2.0