Nöjd häst

 
 
Kan inte längta mer till lovet än vad jag nu. Är så sjukt less och stressad av skolan och alla inlämningar ska in nu. Sen så kan jag inte lämna in allt sent heller, går ju för sjuton ut iår (2014). Helt sinnes! Vill bara spola fram tiden till student dagen då jag står där på flaket och inser att jag inte behöver sätta mig bakom skolbänken igen.
Idag fick det bli en runda runt Svidjan och Lost var så glad över att få komma ut och röra på sig. Jag tror han blev helnöjd efteråt, för han stod och somnade i stallgången, fingubben.
 
Hoppas ni har förståelse att bloggen inte kommer vara uppdaterad flera ggr dagligen imorgon och på onsdag, har så sjukt mycket i skolan. Men nått inlägg kan jag säkert klämma in ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviaandthehorses

Me, my horse and I.

RSS 2.0