Juldagen

Hoppas ni hade en riktigt mysig julafton igår med familj och vänner. Fick en del saker jag tänker visa upp lite senare, hade jag tänkt! :D
 
Idag var jag i stallet och pysslade på som vanligt. Red dock inte, då Sandra ville rida Lost ikväll med Majsan + en kompis till Sandra, så jag fick ledigt från det idag. Istället tog jag in Lost och pysslade och borstade honom länge och väl. Han blev som Maria sa "ofattbart mjuk" och kan inte annat än hålla med! Han fick helkroppsbehandling med borstarna och han bara njöt. Höll säkert på ett bra tag medan L fick ha sina Ice-Vibes på sig. Som grädden på moset fick han hov-fett. Han har så torra hovar och det har han haft innan jag köpte honom med. Troligen därför han tappat skor några ggr :)
 
Älskar verkligen att vara i stallet!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviaandthehorses

Me, my horse and I.

RSS 2.0