Höjdhoppningsrekord!

Under årets julshow på Hippo, så slog min vän Jessica tillsammans med hennes häst Athos, höjdrekord med hela 1.80!! Helt sjukt vad högt den där hästen kan hoppa! De provade 1.90 men då slog de tyvärr ner en bom. Men 1.80 är ju nästan lika mycket som hindren brukar ligga på i höjdhopptävlingen i globen. Jag är ta'mej väldigt imponerad.. :) Bör även skryta med att Athos är Lost bror, samma far har de! ;)
 
Även Elisabeth (Bettan) och My Way (Majsan) fick mig att tappa hakan, de hoppade även de 1.80. Båda två är så duktiga! Tyvärr så missade jag julshowen och även att se rekordet, vilket är mycket surt...menmen klipp fick jag i alla fall se. Här hittade jag ett klipp på Jessica och Athos, när de hoppar 1.80.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviaandthehorses

Me, my horse and I.

RSS 2.0