Flytt avklarad

Igår fick vi packa bilen full för att få med alla Lost grejer till Hippo. Allt gick bara fin, fint och L skötte sig som en ängel. När vi väl var på plats träffade jag Eva, som visade mig vars hans hage var osv, sen var det bara att  lasta av Lost och ta ut han i hans nya hage. Han gick lugnt bredvid mig som han befann sig på ett stall han bott åratal i! Min fina häst :) La in en tjock och fin spånbädd av spånpellets och han måste ju ha gillat den eftersom han rullade sig på en gång. En sak jag lärt mig av denna kille, är att när han rullar sig så mår han som en prins och det är ju sååå skönt också ;)
 
Han har ju aldrig stått i ett så stort stall förut så  han skötte det bra. Stallskrubben är nästan i ordning förutom en hylla jag tänkt hänga upp och några korgar. Vill ha allt i ordning och reda! Tänkte visa er allt när det är färdigt.
 
Lost hos sin gamla ägare


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviaandthehorses

Me, my horse and I.

RSS 2.0