Emma Emanuelsson

I helgen ska jag och Lost träna för Emma Emanuelsson. Det ska bli så grymt ROLIGT och lärorikt, hoppas jag. Hon är så otroligt duktig själv och har en del framgångar. Såg ni henne i Globen på Stockholm horse Show? Så fin Titan var!!
 
Denna träning kom i sista sekunden då det är rätt så svårt att få plats på hennes träningar, men Bettan gav bort sin plats till mig. Hon skulle egentligen vara med med Majsan. Så på fredag kväll och lördag så blir det träning för Emma på Hippo. Eftersom träningarna är på kvällen och morgonen så kommer Lost sova över där,  såå skönt. Slipper stressa nu ;) Får hoppas hoppas att smärtan från fallet igår har blivit 100% bättre tills dess, men annars kommer det inte stoppa mig!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviaandthehorses

Me, my horse and I.

RSS 2.0