Min sommar

Håller på att kolla igenom bilder på mig i somras när jag var i Dominikanska Republiken och bilder på mig och några av mina djur som jag har där.
Chica är en av mina hästar. Hon är en unghäst på 4 år som jag håller på att rida in just nu.
Chica i somras. Hon är en sto på 4 år som jag håller på att rida in just nu. Hennes mamma Quisquella och bror Russiin äger jag oxå.

Våra kycklingar: från vänster, Knatte, Mango och Manga. Ej på bild Pina Colada.


Valpen Pongo

Jag och Chica

Chica

Min föredetta skötarhäst som är såld, Extrem

Mirre

Quisquella, mamma till Russin och Chica

Quisquella och jag (för flera år sedan)

Russin när han är 1 år

fler bilder om kort


Kommentarer
Elsa

Guuud va söta hästar du har o jag älskar valpens utseende med :) lägg gärna ut fler bilder. Det uppskattas :D

2011-11-05 @ 22:59:53
Olivia

Tack snälla du och vad kul att du gillade bilderna. Fortsätt gärna vara en flitig läsare så ser du att det snart kommer fler bilder :D kram

2011-11-05 @ 23:17:46
URL: http://oliviaandthehorses.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviaandthehorses

Me, my horse and I.

RSS 2.0