Det går framåt

Hej kära vänner! Har haft lite problem  med internet men nu är det fixat så jag kunde skriva inläggen :D Tänkte först berätta lite om ridningen igår som jag lovade att jag skulle...Jag red en d-ponny valack som heter Onco och som är jättefin och snäll. Vi tränade lite av varje, på volten och framdelsvändningar och sånt. Det gick superbra, som det har gått som senaste gångerna jag ridit honom, han har blivit på så bra humör när jag rider honom och han blir bara glad av att se mig. Då blir ju jag glad med och han går mycket mera fram på skänkeln nu och då blir hela ridningen mera framåt och även galoppen har blivit bättre. Han har ju haft lite svårt för galoppen men nu värkar det som den har förbättras efter dom senaste gångerna. Vilket är superbra. Jag bad mamma följa med och ta foton, men det blev inte många eftersom hon inte förstod sig på kanmeran, haha..XD föräldrar...man önskar att man själv kunde filma och fota när man red men det är omöjligt. Men hoppas ni dugger er med den här suddiga bilden på mig och Onco, kram

Vi jobbade mycket på volten och framdelsvändningar på fyrkanter, runt koner  då :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviaandthehorses

Me, my horse and I.

RSS 2.0